Tuesday 25 November 2014

Luahan hati pertama

Selepas sekian lama saya mengamalkan suplemen Shaklee baru tergerak hati nak buat blog agar dapat berkongsi dengan lebih ramai kawan di luar sana.Nak cerita pengalaman saya bersama Shaklee.
Saya mula mencari suplemen Vitamin C pada mulanya setelah kawan sekerja selalu menegur keadaan kulit saya pada ketika itu.Kulit berminyak, berjerawat, kusam, tona tak sekata menjadi tarikan pada diri saya.Akhirnya saya berusaha mencari suplemen setelah dicadangkan oleh beautician bahawa saya perlukan Vitamin C. Mula lah saya mencari suplement yang betul selamat untuk saya.kerana saya belum pernah amik suplemen.Syukur jumpa Shaklee apabila diperkenalkan oleh rakan saya.Mula amal makan dan selepas 2 minggu memang nampak perubahan sehingga kawan sekerja mula perasan perubahan yang saya alami.saya bersyukur sangat2.

4 Januari 2013 saya terjatuh dan luka yang agak besar di kening. Kesan pada kedua dua belah lutut juga agak keras hentakkan.sebulan selepas itu saya tidak dapat berjalan dan 2 minggu tidak dapat berjalan serta memandu.Nasib baikla ada Vitamin E dan ESP menyembuhkan luka dengan cepat dan kesan parut juga hilang..kalau diperhati betul2 baru nampak kesan parut d kening itu.

Lutut yang injured juga terselamat setelah amalkan set joint iaitu Ostematrix, Omega Guard dan Advanced Joint and Health.

Penyakit gastrik yang selalu datang menyerang juga tidak lagi datang setelah sekian lama mengamal ESP.

Bukan itu saja, Vitamin C sangat-sangat membantu saya yang selalu kena jangkitan virus flu. Sebelum amal Vitamin C hampir setiap bulan mengadap doktor untuk mintak cuti sakit sebab hilang sakit tekak, demam dan selsema. Sekarang saya bebas dari virus selsema.Kos rawatan doktor juga berkurangan.

Akhirnya semua pengalaman ini betul-betul buat saya hendak berkongsi di sini. Semoga kita semua dapat manfaat untuk sihat dan cantik.

No comments:

Post a Comment