Tuesday 8 September 2015

Testimoni Set Sendi Shaklee

Pada bulan Mac 2013 saya telah mendapat suatu kesakitan yang teramat sangat pada kedua-dua belah lutut saya.Kesakitan yang telah membuat saya terfikir bahawa tidak akan dapat berjalan seumur hidup.Ketakutan itu membayangi saya setiap hari dan mengambil keputusan untuk mendapatkan rawatan dari doktor pakar.Walaubagaimanapun ubat dan rawatn itu tidak menunjukkan tanda-tanda kepada penyembuhan.Akhirnya saya mengambil keputusan untuk meninggalkan ubat yang disarankan oleh doktor dan mula mengambil ketiga tiga produk set sendi iaitu Omega Guard, Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet. Saya mengambil dengan penuh disiplin kerana hendak sembuh.Akhirnya setelah sebulan amalkan set sendi saya dapat berjalan seperti biasa.

Saya rasa amat bersyukur kerana menemui Shaklee. Saya ingin terus berkongsi kebaikan produk ini kerana saya tahu ramai yang mengalami sakit lutut dan sakit sendi.

Cara pengambilan set sendi:
1. Omega Guard - ambil sebiji tengah hari dan sebiji malam selepas makan.
2. Ostematrix - ambil 2 biji tengah hari dan 2 biji malam
3. Advanced Joint Health Tablet - ambil sebiji tengah hari dan sebiji malam selepas makan.

No comments:

Post a Comment